«НЕМОВ РІКА, ЩО НАРОДЖУЄТЬСЯ ЗІ СТРУМОЧКІВ, ОЗЕРЕЦЬ, ГІРСЬКИХ ПОТІЧКІВ, ЛЮДСЬКЕ ЖИТТЯ БЕРЕ ПОЧАТОК З ШКІЛЬНОЇ ПАРТИ. ВОНА – КОЛИСКА МАЙБУТНЬОЇ ДОЛІ» О. А. ЗАХАРЕНКО

вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Новини

 Щороку 10 жовтня у світі відзначають День психічного здоров’я.
Психічне здоров’я – це стан душевного благополуччя, яке дає кожній людині можливість здійснювати власний потенціал, долати звичайні життєві стреси, плідно працювати.
Психологічною службою, класними керівниками у межах Всесвітнього дня психічного здоров’я було проведено заходи, під час яких учні долучилися до Всеукраїнського уроку з ментального здоров'я «ТИ ЯК? Повертаємось до школи!», на якому були продемонстровані практичні вправи для подолання тривоги. Учні зрозуміли, чому ментальне здоров'я важливе та де отримати допомогу в разі порушення свого психічного здоров'я.
Також учні залюбки виконували руханку «Як подбати про власне психічне здоров’я» та «Руханку Сили».
Будьте уважними одне до одного! Бережіть своє психічне здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар