«НЕМОВ РІКА, ЩО НАРОДЖУЄТЬСЯ ЗІ СТРУМОЧКІВ, ОЗЕРЕЦЬ, ГІРСЬКИХ ПОТІЧКІВ, ЛЮДСЬКЕ ЖИТТЯ БЕРЕ ПОЧАТОК З ШКІЛЬНОЇ ПАРТИ. ВОНА – КОЛИСКА МАЙБУТНЬОЇ ДОЛІ» О. А. ЗАХАРЕНКО

Основні завдання та форми методичної роботи ліцею


  • забезпечення високого наукового та методичного рівня викладання;
  • оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
  • вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
  • удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
  • заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
  • активізація роботи школи молодого вчителя “На шляху до майстерності”;
  • активізація роботи предметних методичних комісій та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу;
  • активізація роботи вчителів щодо розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;
  • впровадження в навчальний процес особистісно – орієнтованих технологій;
  • організація, інформаційно – методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та програм з питань соціального захисту дітей.

ФОРМИ  НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ  РОБОТИ:

колективні  форми  роботи:

  • педагогічна рада;
  • методична рада;
  • науково-практична конференція;
  • методичні оперативні наради;
  • психолого – педагогічні семінари;
  • педагогічні виставки;

групові  форми  роботи:

  • предметні методичні комісії;
  • творчі групи;
  • школа молодих учителів;
  • предметні тижні;
  • семінари-практикуми;
  • психолого-педагогічний консиліум;
  • педагогічні читання;

індивідуальні  форми  роботи:

  • стажування;
  • методичні консультації;
  • співбесіди;
  • наставництво;
  • аналіз уроків;
  • робота над науково-методичною проблемою;
  • атестація вчителів;
  • курси підвищення кваліфікації;
  • творчі звіти;
  • самоосвіта вчителів.

Немає коментарів:

Дописати коментар