- забезпечення
високого наукового та методичного рівня викладання;
- оволодіння системою
моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем
та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної
майстерності;
- вивчення та
застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників
тощо;
- удосконалення форм
роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання,
інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
- заохочування та
залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
- активізація роботи
школи молодого вчителя “На шляху до майстерності”;
- активізація роботи
предметних методичних комісій та творчих груп вчителів з актуальних питань
навчально-виховного процесу;
- активізація роботи
вчителів щодо розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці
вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;
- впровадження в
навчальний процес особистісно – орієнтованих технологій;
- організація,
інформаційно – методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою
реалізації нормативно-законодавчих документів та програм з питань
соціального захисту дітей.
ФОРМИ НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА
МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
колективні форми роботи:
- педагогічна рада;
- методична рада;
- науково-практична
конференція;
- методичні
оперативні наради;
- психолого –
педагогічні семінари;
- педагогічні
виставки;
групові форми роботи:
- предметні методичні
комісії;
- творчі групи;
- школа молодих
учителів;
- предметні тижні;
- семінари-практикуми;
- психолого-педагогічний
консиліум;
- педагогічні
читання;
індивідуальні форми роботи:
- стажування;
- методичні
консультації;
- співбесіди;
- наставництво;
- аналіз уроків;
- робота над
науково-методичною проблемою;
- атестація вчителів;
- курси підвищення
кваліфікації;
- творчі звіти;
- самоосвіта
вчителів.
Немає коментарів:
Дописати коментар