«НЕМОВ РІКА, ЩО НАРОДЖУЄТЬСЯ ЗІ СТРУМОЧКІВ, ОЗЕРЕЦЬ, ГІРСЬКИХ ПОТІЧКІВ, ЛЮДСЬКЕ ЖИТТЯ БЕРЕ ПОЧАТОК З ШКІЛЬНОЇ ПАРТИ. ВОНА – КОЛИСКА МАЙБУТНЬОЇ ДОЛІ» О. А. ЗАХАРЕНКО

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ________М.В. Гончаров

05   вересня    2022р.……...………

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

КЗ «БОБРИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ» БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ,

СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ

В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ


З/П

ЗАХОДИ

ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ПРОВЕДЕННЯ

ТЕРМІН ВИКОНАННЯ

1

Тематична загальношкільна лінійка «Що потрібно знати про боулінг»

Практичний психолог

Вересень

2

Організація механізмів звернення та встановлення інформаційної скриньки для повідомлень про випадки булінгу (цькування)

Практичний психолог, соціальний педагог,

класні керівники

1-11 класів

Вересень

 

3

Анонімне анкетування учнів 5-11-го класів про випадки булінгу (цькування) у школі

Практичний психолог

 

Жовтень,

квітень

4

Проведення класних батьківських зборів «Запобігання та протидія булінгу в учнівському середовищі».

Класні керівники

1-11-их класів,

Практичний психолог

Згідно з графіком проведення зборів

5

Інформування батьків про булінг та його види. Виступ-презентація на загальношкільній батьківській конференції

Практичний психолог

Вересень

6

Нарада вчителів «Що потрібно знати про боулінг». Виступ-презентація

Адміністрація

Практичний психолог

Вересень

7

Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям.

Практичний психолог, соціальний педагог

Жовтень

 

8

Засідання методичного об’єднання класних керівників «Профілактика булінгу як соціального явища в шкільному середовищі».

Голова МО класних керівників

Практичний психолог

Жовтень

9

Організація та проведення годин класних керівників із питань попередження та запобігання булінгу, превентивного виховання, формування загальнолюдських моральних цінностей (тренінгових занять, тематичних квестів, психологічних ігор, дискусій, розмов по колу, «круглих столів», бесід, ситуативно-рольових ігор тощо).

Класні керівники

1-11 класів

Упродовж року

10

Проведення спільно з представниками Канівського відділу поліції головного управління Національної поліції заходів щодо попередження булінгу та відповідальність у разі його здійснення.

Заступник директора з НВР
Класні керівники 1-11 класів

Упродовж року

11

Психодіагностика здобувачів освіти (вибірково) на визначення схильності до агресивної поведінки.

Практичний психолог

Упродовж року

12

Проведення тематичних бесід, відеолекцій, тренінгових занять щодо запобігання та протидії булінгу, формування моральних цінностей за участю громадських організацій та провідних спеціалістів.

Заступник директора з НВР Педагог-організатор
Класні керівники 1-11 класів

Упродовж року

13

Систематичне здійснення аналізу створення безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти, навчальних ситуацій.

Адміністрація

Педагог-організатор

Класні керівники 1-11 класів

Упродовж року

14

Проведення тренінгів для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів.

Протягом навчального року

Практичний психолог

15

Перегляд та обговорення школярами тематичних відеофільмів.

Класні керівники

1-11-их класів

Упродовж року

16

Підготовка пам’яток для здобувачів освіти «Як протидіяти боулінгу».

Практичний психолог

Упродовж року

17

Круглий стіл для учнів 9-11-их класів «Все про кібербулінг».

Педагог-організатор

Грудень

18

Підготовка проектів «Життя без насильства».

Класні керівники 

6-11 класів

Січень

19

Підготовка методичних рекомендацій для класних керівників щодо проведення заходів із питань попередження булінгу.

Заступник директора з НВР

Упродовж року

20

Тематичні години психолога та соціального педагога з питань протидії булінгу, створення доброзичливого мікроклімату  в колективі, формування моральних цінностей («Профілактика насильства в учнівському середовищі», «Що таке булінг? Як себе захистити?», «Що таке агресія? Як навчитися нею керувати?», «Як правильно дружити», «Причини виникнення боулінгу», «Конфлікт. Як його вирішувати» тощо).

Практичний психолог Соціальний педагог

Упродовж року

21

Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти.

Класні керівники

1-11 класів

Січень

22

Тренінгове заняття учням 5-7 класів «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».

Практичний психолог

Лютий

23

Поради «Як допомогти дітям впоратися з булінгом».

Практичний психолог

Упродовж року

24

Батьківський всеобуч на тему «Безпечне середовище. Булінг. Адміністративні стягнення порушників».

Практичний психолог

Учитель правознавства

Лютий

25

Перегляд відео – презентацій «Булінг у школі. Як його розпізнати. Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнавання та захист дитини» учнями 2-4 класів.

Класні керівники

Лютий

26

Поради батькам, як зменшити ризик булінгу для своєї дитини.

Класні керівники.

Практичний психолог

Березень

27

Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів.

Практичний психолог, соціальний педагог

Березень

28

Консультативний пункт «Скринька довіри ».

Практичний психолог

Упродовж року

29

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу».

Класні керівники

Практичний психолог

Квітень

30

Години спілкування учням 2-11-х класів на тему «Кібербулінг».

Класні керівники

Квітень

31

Тренінгове заняття «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» учням 5-6 класів.

Практичний психолог

Травень

31

Анкетування учнів 2-11 класів «Насильство в родині».

Практичний психолог

Травень

32

Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу.

Практичний психолог

Травень- червень

 


Немає коментарів:

Дописати коментар